ورود به چتر

نام کاربری / ایمیل
رمز ورود
مرا به خاطر بسپار

ثبت نام در چتر

لطفا کلیه فیلدها را با دقت پر نمایید
نام
نام کاربری / ایمیل
رمز ورود
تکرار رمز عبور
ایمیل
تکرار ایمیل
کنترل امنیتی *

جستجوی پیشرفته

شرکت tuvworld - مدیریت کیفیت ISO 10004

خدماتمی پسندم
قابل مذاکره
اطلاعات تماس 02122907996 مرتضوی

ایمیل:
worldtuv.mortazavi@gmail.com
سایت:
www.iso2015.ir
2 هفته و 4 روز قبل

توضیحات

مدیریت کیفیت – رضایت مندی مشتری – راهنمایی هایی برای نظارت و اندازه گیری  ISO 10004

 یکی از عناصر اصلی سازمان ها رضایت مشتریان از سازمان و محصولات آن می باشد. بنابراین نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری امری ضروری برای سازمان ها می باشد.

اطلاعات بدست آمده از نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری به شناسایی فرصت ها برای بهبود استراتژی های سازمان ( راهبردها )، محصولات، فرآیندها و ویژگی هایی که برای مشتریان با ارزش است و در خدمت اهداف سازمان می باشند، کمک می کند.

همچنین بهبود می تواند اعتماد مشتری و درنتیجه منافع تجاری و دیگر منافع را تقویت نماید.

ایزو 10004 راهنمایی برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری را فراهم می نماید.

راهنمایی های ارائه شده در استانداراد ایزو 10004 سازمان را برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری یاری می نماید.

تمرکز ایزو 10004 ویرایش 2012 روی مشتریان خارجی سازمان است.

استاندارد ایزو 10004 برای استفاده سازمان ها بدون توجه به نوع، اندازه یا محصول درنظر گرفته شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10004:2012 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.

استان

تهران
تهران - خیابان میرداماد - میدان محسنی - برج بیژن - طبقه 2 - واحد 4