ورود به چتر

نام کاربری / ایمیل
رمز ورود
مرا به خاطر بسپار

ثبت نام در چتر

لطفا کلیه فیلدها را با دقت پر نمایید
نام
نام کاربری / ایمیل
رمز ورود
تکرار رمز عبور
ایمیل
تکرار ایمیل
کنترل امنیتی *

جستجوی پیشرفته

شرکت tuvworld - مدیریت کیفیت ISO 10002

خدماتمی پسندم
قابل مذاکره
اطلاعات تماس 02122907996 مرتضوی
ایمیل:
worldtuv.mortazavi@gmail.com
سایت:
www.iso2015.ir
1 ماه و 16 ساعت قبل

توضیحات

مدیریت کیفیت – رضایت مشتری – راهنمایی هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان ها

 ISO 10002

ایزو 10002 راهنمایی برای طراحی و اجرا فرآیندهای اثربخش و کارای رسیدگی به شکایات برای همه نوع فعالیت های تجاری و غیرتجاری ( از جمله تجارت الکترونیک ) فراهم می آورد.

ایزو 10002 به منظور تامین منافع سازمان و مشتریان، شاکیان و دیگر طرف های ذینفع آن تدوین گردیده است.

اطلاعات بدست آمده از طریق فرآیندهای رسیدگی به شکایات مشتریان می تواند منجر به بهبود در محصولات و فرآیندها شود و چنانچه شکایات بدرستی رسیدگی شوند می تواند اعتبار سازمان را بدون درنظر گرفتن اندازه، موقعیت و نوع فعالیت بهیود بخشد.

 فرآیند رسیدگی به شکایات کارا و اثربخش، منعکس کننده نیازهای تامین کنندگان و دریافت کنندگان محصولات می باشد.  

 رسیدگی به شکایات به واسطه فرآیندهای ذکر شده در ایزو 10002 می تواند رضایت مشتری را افزایش دهد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10002:2014 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید. 

استان

تهران
تهران - خیابان میرداماد - میدان محسنی - برج بیژن - طبقه 2 - واحد 4